Promocja polskiego systemu satelitarnego na rynkach zagranicznych

KADR_02-kopia

Promocja polskiego systemu satelitarnego na rynkach zagranicznych

Projekt jest realizowany przez Creotech Instruments S.A. w ramach działania Promocja marki innowacyjnych MŚP programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki.

Celem projektu jest międzynarodowa promocja marki produktowej HyperSat, która określa grupę produktów Creotech należących do linii platform satelitarnych i elementów tych platform.

Projekt wpisuje się w obszar promocji sektora lotniczo-kosmicznego i w jego ramach planowane jest uczestnictwo w targach zdefiniowanych dla tego sektora w ramach wydarzeń targowych ze stoiskiem narodowym oraz w misjach wyjazdowych z udziałem w wydarzeniach targowych lub konferencyjnych. W ramach realizacji projektu zaplanowane jest również przeprowadzenie dodatkowych działań informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem w targach i misjach, w tym przygotowanie filmów informacyjno-promocyjnych, emisję spotów reklamowych i innych reklam w mediach targowych, działań SEM/SEO. Rynkami, na których będą prowadzone działania w ramach projektu są rynki Europejskie (m.in. Niemcy, Francja, Włochy, Holandia) oraz poza unijne rynki perspektywiczne, w szczególności Stany Zjednoczone, które są potencjalnie największym rynkiem dla promowanego systemu satelitarnego, ale także inni duzi odbiorcy produktów w sektorze lotniczo-kosmicznym w tym m.in. Australia, Korea, Brazylia. Wynikiem działań promocyjnych będzie lepsza rozpoznawalność marki HyperSat na rynkach międzynarodowych.

Projekt jest współfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wartość projektu: 743 075,78 zł

Wartość dofinansowania: 361 049,88 zł

 

ico_newsletter Zapisz się, aby otrzymywać najnowsze wiadomości:
ico_newsletterDziękujemy.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.