Careers
Why join us?
-
We foster an environment where you can grow professionally by participating in technological projects for the space sector.
-
We are involved in developing cutting-edge advanced components used in space and the world’s top science laboratories.
-
We boast a team of extraordinarily talented, interesting, and ambitious people who will help you grow every step of the way.

At Creotech Instruments, we foster honest relations based on trust and mutual respect. We value the ability to work independently and as part of a team. We realize that the Company is constantly evolving, and we must evolve and grow with it. Join us and be a part of the force that drives the future.
Grzegorz Brona, CEO of Creotech Instruments

Team and organizational culture
The Creotech Instruments team now consists of over 220 people. Our experts combine extensive knowledge with experience in the space industry, gained through the implementation of ambitious and demanding projects. We are aware that success is achieved by creating an environment where employees can independently and freely pursue their goals and commitments.
In our work, we focus on the highest quality of services, collaborative partnerships, and a broad sense of professionalism.
We believe in diversity and do not tolerate discrimination based on gender, age, disability, skin color, race, ethnicity, religious beliefs, or sexual orientation. Many of us have been with the Company since its founding. What unites us is not only the projects we have completed together but also the values we uphold every day.
-
Quality
We strictly follow stringent professional and quality standards to deliver universal products that consistently perform above and beyond expectations.
-
Innovation
Our staff is driven by our pioneering ideas, new possibilities and our novel application of science to improve people’s lives and leave a positive lasting impact.
-
Creative thinking
We never tire in seeking opportunities to grow and improve. We believe in studying, listening, learning and adapting. Our solutions are founded on a robust thought process.
-
Service
Our work is underpinned by integrity and dedication to add ever greater value to our services. We believe that lasting relationships must be rooted in mutual respect.
Attractive work conditions
- Flexible work hours
- Hybrid model of work as an option
- Life insurance
- Employment contract + attractive market competitive salary
- Employee benefits (health insurance and multisport card)
- Holiday allowance
- Team-building events
- Environment where you can grow and expand your skillset
- Employee parking

Work with professionals
We are always looking to hire people who:
- Have, both technical and business, knowledge and experience relevant to our industry;
- Are passionate about technology and follow its latest trends;
- Are able to combine analytical and synthetic thinking to come up with innovative solutions;
- Prefer a non-corporate company culture based on partnership, autonomy, and rapid growth.
Areas:
- Systems engineering
- Electronics
- Mechatronics
- Software development
- Business development
- Manufacturing
Your personal data administrator is Creotech Instruments S.A., with its registered office at ul. Jana Pawła II 66, 05-500 Piaseczno, e-mail address: kontakt@creotech.pl. More information.
Send us your current CV and apply to us in one easy step. You don't have to select any specific opening.
Job offers
-
Programista Embedded Linux
Zakres obowiązków
- Współudział przy tworzeniu wymagań dotyczących oprogramowania i specyfikacji testów;
- Współpraca przy projektowaniu architektury urządzenia;
- Projektowanie i rozwój oprogramowania;
- Uruchamianie i testowanie prototypów sprzętowych.
Wymagania
- Doświadczenie w programowaniu w języku C/C++;
- Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania dla systemów Embedded Linux, najlepiej z wykorzystaniem Yocto Project;
- Znajomość zasad projektowania oprogramowania, wzorców projektowych oraz UML;
- Doświadczenie z procesem bootowania oraz rozwijaniem i debugowaniem oprogramowania na docelowym urządzeniu;
- Znajomość zagadnień implementacji zarówno w user space jaki kernel space;
- Umiejętność implementacji driver’ów dla systemu Linux;
- Doświadczenie w pracy z platformami Xilinx Zynq SoC potwierdzone przykładami;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji i swobodną komunikację;
- Skrupulatność, analityczne podejście;
- Umiejętność współpracy w zespole.
Mile widziane
- Znajomość Python3;
- Znajomość standardów Misra;
- Znajomość systemu budowania CMake;
- Znajomość zagadnień związanych z FPGA na potrzeby komunikacji z osobnym działem;
- Znajomość platformy Xilinx Zynq Ultrascale;
- Praktyczna znajomość Gitlab.
-
Specjalista ds. operacji magazynowych i administracyjnych w dziale montażu, integracji i testów
Zakres obowiązków:
· Udział w organizowaniu transportu satelitów
· Monitorowanie statusu i planowanie prac serwisowych maszyn i urządzeń
· Nadzór nad stanem magazynowym materiałów
· Monitorowanie harmonogramów prac w pomieszczeniach czystych (cleanroom)
· Praca nad zamówieniami, rozmowy z dostawcami wyposażenia dla zespołu AIT
· Proponowanie i wprowadzanie usprawnień do procesów AIT
· Ścisła współpraca z inżynierami AIT przy transporcie i magazynowaniu komponentów satelitarnych
· Praca w obu placówkach Creotech Instruments w Warszawie i Piasecznie
Umiejętności wymagane:
· Otwartość w kontaktach międzyludzkich;
· Wysoki poziom zorganizowania pracy własnej;
· Dokładność i skrupulatność;
· Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
Mile widziane:
· Umiejętność czytania rysunku technicznego;
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- Przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Misji/Produktu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za przygotowanie i realizowanie Planu Jakości projektu/misji, raportowanie stanu wykonania, koordynacja działań w ramach planu jakości / zapewniania jakości produktu/misji – niezależna od PM rola nadzorująca projekt;
- Komunikacja z interesariuszami w zakresie jakości projektu;
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka i niezawodności;
- Przeprowadzanie audytów jakości i konfiguracji;
- Praca zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS, AQAP (zależnie od wymagań misji);
- Zatwierdzanie / zwalnianie produktów i dokumentacji;
- Dbanie o spełnianie przez Organizację wymagań narzuconych przez klienta i przyjęte normy;
- Zarządzanie niezgodnościami, CAPA, lessons learned w ramach projektu;
- Monitorowanie postępów projektu, kontrola krytycznych materiałów i procesów;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości;
- Bieżące wsparcie Działu Jakości;
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność;
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji;
- Wykształcenie techniczne;
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania, zaangażowanie, podejście proaktywne;
- Umiejętność podejmowania trudnych decyzji na podstawie dostępnych danych;
- Zdolność do przyjęcia odpowiedzialności za jakość produktów / projektu;
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy;
- Znajomość podstaw zarządzania projektami, w tym projektami kosmicznymi (fazy, przeglądy, dokumenty);
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości;
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania, w szczególności zgodnymi z ISO 9001, 14001, 22301, 27001, AQAP, ECSS;
- Znajomość zagadnień inżynierii systemów, niezawodności i bezpieczeństwa;
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa;
- Znajomość zagadnień związanych z deklaracją zgodności CE i wprowadzaniem wyrobu do obrotu;
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- Przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Systemu Zarządzania
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie dokumentacją w ramach Systemu Zarządzania Jakością;
- Uczestniczenie w tworzeniu standardów jakości w Organizacji;
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka;
- Przeprowadzanie audytów w Organizacji;
- Praca w zgodnie z wymogami normy ISO9001;
- Tworzenie instrukcji i procedur;
- Dbanie o spełnianie przez Organizację wymagań narzuconych przez klienta i przyjęte normy;
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji: rejestrów, raportów i harmonogramów;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości;
- Bieżące wsparcie Działu Jakości;
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność;
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji;
- Umiejętność tworzenia dokumentacji;
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania;
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy;
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości;
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania, w szczególności zgodnymi z ISO 9001, 14001, 22301, 27001, AQAP, ECSS;
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa;
- Znajomość zagadnień związanych z deklaracją zgodności CE i wprowadzaniem wyrobu do obrotu;
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- Przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Dostawców
Miejsce pracy: Piaseczno (głównie), Warszawa
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad procesem zakupów, stała współpraca i budowanie relacji z dostawcami;
- Ocena dostawców, zarządzanie rejestrami kwalifikowanych dostawców;
- Nadzór nad procesem magazynowania;
- Przygotowanie i realizacja planów jakości dostaw;
- Zarządzanie reklamacjami do dostawców;
- Dbanie o dokumentację dostaw: certyfikaty, świadectwa, raporty, kwalifikacje itd.;
- Uczestniczenie w tworzeniu standardów jakości w Organizacji;
- Prowadzenie dokumentacji jakościowej w projektach (w dużej mierze w języku angielskim);
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka;
- Przeprowadzanie audytów procesów w Organizacji oraz audytów dostawców;
- Praca zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS, AQAP2110;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości;
- Bieżące wsparcie Działu Jakości;
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne (elektronika, mechatronika, inżynieria jakości, inżynieria produkcji lub pokrewne);
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność;
- Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej, czytania rysunków technicznych;
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania;
- Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o posiadane dane;
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy;
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości – w tym narzędzi statystycznych
- Doświadczenie w nadzorze jakości dostawców;
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość norm ISO 9001, ECSS, AQAP;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa;
- Znajomość systemów ERP Comarch (np. Optima, XL);
- Doświadczenie w branży kosmicznej lub lotniczej;
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- Przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- Umowę o pracę, atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Kontroli Eksportu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Codzienny nadzór nad kontrolą eksportu, punkt kontaktu w Organizacji
- Zapewnianie prawidłowego działania systemu WSK
- Komunikacja z interesariuszami w zakresie kontroli eksportu
- Przygotowywanie planów kontroli eksportu misji/projektu
- Udział w przeprowadzaniu klasyfikacji towarów i technologii, nadzór nad procesem
- Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej ewidencji obrotu towarami strategicznymi
- Praca zgodnie z wymogami Ustawy o obrocie towarami strategicznymi, Ustawy o obrocie bronią, Rozporządzeniem 2021/821, EAR
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dla dostawców, konsorcjantów) w zakresie obrotu towarami i technologiami strategicznymi
- Bieżące wsparcie Działu Jakości
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania, zaangażowanie, podejście proaktywne
- Dobra znajomość przepisów prawa dotyczących obrotu towarami strategicznymi, w szczególności polskich ustaw oraz Rozporządzenia 2021/821
- Doświadczenie w pracy z towarami strategicznymi, pracy w projektach międzynarodowych rozwijających towary strategiczne
- Doświadczenie w pracy z systemem WSK
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy
Mile widziane:
- Znajomość przepisów EAR, Rozporządzeniem 2021/821
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania, w szczególności zgodnymi z ISO 9001, 14001, 22301, 27001, AQAP, ECSS
- Znajomość zagadnień bezpieczeństwa informacji
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa
- Znajomość zagadnień logistyki międzynarodowej, odpraw celnych
Oferujemy:
- udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Integracji i Testów (AIT)
Zakres obowiązków:
- Nadzoruje pod kątem jakości procesy AIT w obszarze SPACE w Organizacji
- Odpowiada za zgodność procesów AIT z wymaganiami Systemu Zarządzania Jakością utrzymywanego wewnętrznie, mających zastosowanie norm (np. ISO 9001, ECSS) oraz wymogów wynikających z danego projektu w porozumieniu z PA/QA managerem projektu
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka, niezawodności,
- Odpowiedzialność za przeglądy jakościowe AIT,
- Zatwierdza/zwalnia produkty, dokumentację w ramach obszaru
- Odpowiedzialność za planowanie jakości AIT (np. W ramach AIT Plan)
- Zarządzanie niezgodnościami, CAPA, lessons learned w ramach obszaru,
- Kontrola części, materiałów i procesów
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Bieżące wsparcie Biura Jakości
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania; zaangażowanie, podejście proaktywne
- Umiejętność podejmowania trudnych decyzji na podstawie dostępnych danych
- Zdolność do przyjęcia odpowiedzialności za jakość produktów / procesu,
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości;
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania, w szczególności zgodnymi z ISO 9001, 14001, 22301, 27001, AQAP, ECSS
- Znajomość zagadnień inżynierii systemów, niezawodności, bezpieczeństwa
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu testów, pisania planów i procedur testów
- Doświadczenie przy integracji urządzeń do zastosowań kosmicznych
- Znajomość podstaw zarządzania projektami, w tym projektami kosmicznymi (fazy, przeglądy, dokumenty)
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Oprogramowania
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za przygotowanie i realizowanie Planu Jakości Oprogramowania projektu/misji, raportowanie stanu wykonania, koordynacja działań w ramach planu jakości oprogramowania
- Komunikacja z interesariuszami w zakresie jakości oprogramowania w projekcie, zarówno rozwijanego wewnętrznie jak i dostarczanego z zewnątrz
- Udział w procesie pozyskiwania oprogramowania od zewnętrznych dostawców (np. Udział w odbiorach)
- Udział w przeprowadzaniu analiz oprogramowania, w tym ryzyka i niezawodności
- Przeprowadzanie audytów jakości i konfiguracji, przeglądów jakości w zakresie oprogramowania
- Praca zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS (w szczególności Q-80), AQAP 2210
- Zatwierdzanie/zwalnianie produktów oprogramowania, dokumentacji
- Dbanie o spełnianie przez Organizację wymagań narzuconych przez klienta i przyjęte normy
- Zarządzanie niezgodnościami, CAPA, lessons learned w obszarze oprogramowania,
- Monitorowanie postępów projektu, kontrola krytycznych punktów
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości
- Bieżące wsparcie Biura Jakości
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office, GitLab
- Doświadczenie w zapewnianiu jakości oprogramowania w branży projektowania/rozwoju produktów elektronicznych
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania; zaangażowanie, podejście proaktywne
- Umiejętność podejmowania trudnych decyzji na podstawie dostępnych danych
- Zdolność do przyjęcia odpowiedzialności za jakość produktów / projektu,
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy,
- Znajomość podstaw zarządzania projektami, w tym projektami kosmicznymi (fazy, przeglądy, dokumenty)
- Doświadczenie w zarządzaniu konfiguracją oprogramowania
- Znajomość metodyk zapewniania jakości oprogramowania, aspektów oceny krytyczności
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości oprogramowania;
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z normami ISO 9001, AQAP 2210, ECSS Q-80
- Znajomość zagadnień inżynierii systemów, niezawodności, bezpieczeństwa
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
Oferujemy:
- udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Hardware, części EEE
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za zapewnianie jakości procesu rozwoju hardware, dopuszczania części EEE
- Nadzór nad biblioteką części EEE, zatwierdzanie i dopuszczanie do użycia w misji
- Komunikacja z interesariuszami w zakresie jakości części EEE oraz rozwoju hardware projektu
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka, niezawodności
- Praca w zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS, AQAP (zależnie od wymagań misji)
- Zatwierdzanie/zwalnianie projekty elektroniki i mechaniki pod kątem jakości i konfiguracji
- Dbanie o spełnianie przez Organizację wymagań narzuconych przez klienta i przyjęte normy
- Zarządzanie niezgodnościami, CAPA, lessons learned w ramach obszaru rozwoju hardware,
- Monitorowanie postępów projektu, kontrola krytycznych materiałów, procesów, części
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości
- Bieżące wsparcie Biura Jakości
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania; zaangażowanie, podejście proaktywne
- Umiejętność podejmowania trudnych decyzji na podstawie dostępnych danych
- Znajomość podstawowych zagadnień w zakresie projektowania elektroniki, projektowania mechaniki, części elektronicznych oraz technologii związanych z wytwarzaniem części elektronicznych
i mechanicznych
- Zdolność do przyjęcia odpowiedzialności za jakość produktów / projektu,
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy,
- Znajomość podstaw zarządzania projektami, w tym projektami kosmicznymi (fazy, przeglądy, dokumenty)
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości;
- Wiedza w zakresie materiałoznawstwa
- Doświadczenie w branży kosmicznej
- Doświadczenie w projektach rozwoju hardware, szczególnie produktów elektronicznych
- Doświadczenie w pracy z normami ISO (serii 9000), AQAP, ECSS
- Znajomość zagadnień inżynierii systemów, niezawodności, bezpieczeństwa
- Doświadczenie audytora
- Znajomość zagadnień związanych z deklaracją zgodności CE i wprowadzaniem wyrobu do obrotu
Oferujemy:
- udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
- umowę o pracę oraz atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
- możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
- inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
-
Programista - staż w dziale Mission Control
Wymagania od kandydatów:-
Trwające lub ukończone studia na kierunku Informatyka bądź podobnym, związanym z programowaniem
- Podstawowa znajomość systemu Linux
- Podstawowa znajomość języka programowania Rust
- Podstawowa znajomość języka programowania Python
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Ogólny opis stanowiska pracy:Stanowisko programistyczne w dziale Mission Control. Prowadzenie prac programistycznych nad narzędziami do testowania i kontrolowania systemów satelitarnych:- Praca w nowoczesnym stosie programistycznym Rust/Python
- Możliwość weryfikacji tworzonego oprogramowania na prawdziwym satelicie, podczas testów integracyjnych
- Nauka pracy na systemach operacyjnych Linux i z platformą konteneryzacji Docker
-
Nauka dobrych praktyk zarządzania infrastrukturą (GitOps, Infrastructure as Code)
-
-
Konstruktor Mechanik – staż w sekcji Mechatroników Satelitarnych
Wymagania od kandydatów:
- trwające lub ukończone studia na kierunku mechanicznym lub pokrewne;
- mile widziana znajomość programu Solidworks;
- mile widziane doświadczenie w konstruowaniu częśći mechanicznych;
- mile widziane znajomość technologii skrawaniem oraz technologii materiałów kompozytowych.
Ogólny opis stanowiska pracy:
Praca jako konstruktor mechanik w sekcji Mechatroników Satelitarnych zajmującym się projektowaniem struktur platform satelitarnych i mechanizmów. Zakres działalnośći:
- tworzenie modeli wstępnych i koncepcyjnych;
- opracowanie projektu technicznego;
- tworzenie dokumentacji produkcyjnej;
- nadzór nad wykonawcami części mechanicznych;
- współpraca z działem Assembly Integration and Testing w zakresie integracji urządzeń i platform satelitarnych.
-
Specjalista ds. Digital Marketingu i PR
Chcesz rozwijać swoją karierę w branży marketingowej? Interesujesz się mediami społecznościowymi, masz lekkie pióro i cenisz wymagające środowisko pracy? Jeśli dodatkowo fascynują Cię technologie kwantowe i chcesz mieć realny wpływ na promocję innowacyjnych rozwiązań, ta oferta jest dla Ciebie!
Do pionu Quantum Systems, planowanego w przyszłości do wydzielenia jako niezależna spółka Creotech Quantum, poszukujemy Specjalisty, który/a poprowadzi działania komunikacyjne i promocyjne, jak również będzie nas wspierać w bieżących, praktycznych wyzwaniach z budowaniem wizerunku i relacji nowej Spółki. Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz pracę
w przyjaznej atmosferze pełnej pozytywnej, twórczej energii.Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie działań komunikacyjnych i promocyjnych;
- Wsparcie działu Business Development w realizacji strategii marketingowej firmy oraz zaplanowanych działań promocyjnych;
- Organizacja eventów i wydarzeń branżowych, konferencji, targów;
- Inicjowanie i tworzenie treści do mediów społecznościowych;
- Pisanie i redagowanie różnego rodzaju treści komunikacyjnych, tj. artykułów, newsletterów, mailingów, treści na stronę firmową, komunikatów, itp.;
- Monitoring trendów rynkowych oraz działań konkurencji;
- Aktualizacja treści na stronie internetowej (WordPress);
- Monitorowanie wyników podejmowanych zadań i analiza ich efektywności;
- Prowadzenie komunikacji zewnętrznej firmy;
- Szeroka współpraca z zespołami wewnątrz firmy;
- Pomoc w tworzeniu treści do materiałów promocyjnych, prezentacji, opisów;
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy tworzeniu materiałów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki marketing, zarządzanie, komunikacja lub techniczne z udowodnionym doświadczeniem w komunikacji i marketingu) lub w trakcie studiów – ostatnie lata;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży technologicznej;
- Lekkie pióro, bardzo dobra znajomość j. polskiego i j. angielskiego oraz umiejętność swobodnego i bezbłędnego posługiwania się nim przy tworzeniu treści;
- Mile widziana znajomość narzędzi do tworzenia grafik, np. (Canva, Photoshop);
- Wysoka kultura osobista, doskonała komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Odpowiedzialne podejście do pracy;
- Zaangażowanie w pracę, skrupulatność i dokładność, dobra organizacja pracy;
- Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, X, YouTube);
Co oferujemy?
- Pracę w największej, polskiej firmie z sektora kosmicznego oraz możliwość wpływu na wizerunek nowej Spółki w obszarze technologii kwantowych;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznym środowisku;
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;
- Formę współpracy dostosowaną do Twoich potrzeb;
- Elastyczną formę pracy (hybrydowa);
- Udział w ciekawych projektach i wydarzeniach branżowych,
- Rynkowe wynagrodzenie, możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport i inne).
Brzmi interesująco? Wyślij nam swoje CV i dodaj kilka słów o sobie!
Apply -
Electronics Design Engineer (B2B – temporary cooperation)
Responsibilities:
– Design of the spacecraft subsystem PCBs
– Design optimization
– Preparation of the manufacturing documentation
– Implementation of changes to the design in agreement with subsystem leader
– Analyses and components selection when needed
– Participation in progress meetings
Requirements:
– At least 5 years of experience as electronics design engineer
– Proven English skills (at least B2)
– High independence and proactivity
– Good knowledge of Altium Designer
Nice to have:
– Experience in aerospace industry
– Experience in space industry
Expected start date: as soon as possible.
Apply -
Electromagnetic Field Simulation Engineer- (B2B – temporary cooperation)
Full-time engineer who will have responsibilities in electromagnetic simulation and analysis.
Resposibilities:
– Prepare electromagnetic simulations and analyses.
– Develop and configure subsystem models for simulation and analysis.
– Prepare simulation documentation.
– Implementation of changes to the design in agreement with subsystem leader
– Participation in progress meetingsRequirements:
– Experience with COMSOL Multiphysics, ANSYS Maxwell, or HFSS.
– Fundamentals in electromagnetic field theory.
– At least 3 years of experience
– Proven English skills (at least B2)
– High independence and proactivityNice to have:
– 5 years of experience in the required field.
Apply
– Exprience in aerospace industry
– Exprience in space industry -
Inżynier Elektronik
Miejsce pracy: Warszawa
Tryb pracy: stacjonarny / hybrydowy
Poszukujemy doświadczonego inżyniera elektronika, który dołączy do naszego zespołu projektowego i będzie odpowiedzialny za rozwój oraz wdrażanie zaawansowanych systemów elektronicznych. Oferujemy możliwość pracy przy innowacyjnych projektach oraz realny wpływ na kształtowanie rozwiązań technologicznych.
Zakres obowiązków:
– Projektowanie oraz analiza układów elektronicznych (cyfrowych i analogowych)
– Projektowanie wielowarstwowych płytek PCB, w tym dla sygnałów wysokiej częstotliwości
– Uruchamianie, testowanie i optymalizacja układów prototypowych
– Udział w projektach rozwoju nowych urządzeń oraz modernizacji istniejących rozwiązań
– Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
– Przygotowywanie pełnej dokumentacji technicznej dla produkcji
Wymagania:
– Wykształcenie wyższe techniczne – elektronika lub pokrewne
– Praktyczne doświadczenie w projektowaniu układów elektronicznych i weryfikacji
– Praktyczne doświadczenie w projektowaniu PCB (4-10 warstw, sygnały 100M–1Gbit)
– Znajomość projektowania systemów mixed-signal, w tym FPGA, mikrokontrolerów, ADC, pamięci zewnętrznych
– Umiejętność przygotowania dokumentacji produkcyjnej
– Bardzo dobra znajomość elektroniki cyfrowej i analogowej
– Doświadczenie w pracy z LTspice, PDN Analyzer oraz przyrządami pomiarowymi
– Doświadczenie z FPGA i Altium Designer (v16–25) lub podobnym narzędziem ECAD
– Znajomość zagadnień EMI/EMC oraz standardów testowania
– Umiejętność lutowania i pracy z komponentami SMD
– Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją techniczną (minimalnie C1)
Mile widziane:
– Umiejętność programowania w języku C oraz debugowania mikrokontrolerów
– Znajomość języka Python oraz skryptowania
– Znajomość narzędzi kontroli wersji (GIT, SVN)
Oferujemy:
– Pracę przy ambitnych projektach technologicznych
– Możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia specjalistyczne
– Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu
Apply -
Starszy Inżynier ds. Montażu, Integracji i Testów Satelitów (AIT – Assembly, Integration and Test)
Zadania:
- Odpowiedzialność za zapewnienie rezultatów w zespole inżynierów;
- Merytoryczne zwierzchnictwo nad zespołem inżynierów;
- Tworzenie procedur integracji oraz testów;
- Tworzenie i kontrolowanie AIT planu;
- Współpracę z technikami AIT;
- Udział w integracji i testach satelitów;
- Udział w logistyce w działaniach AIT (transport satelitów, magazynowanie części);
- Współpracę z działem produkcji;
- Organizację testów środowiskowych i funkcjonalnych. Definiowanie przygotowania komponentów do kwalifikacji lotnej;
- Udział w przeglądach projektowych satelitów pod kątem testowalności i łatwości montażu;
- Udział w testach i wykonywanie testów;
- Ewaluację i interpretowanie wyników testów. Sporządzanie raportów i przekazywanie informacji do konstruktorów na temat wymaganych poprawek w kolejnych iteracjach projektowych;
- Szybkie reagowanie na zmiany, błędy i pomyłki. Przeprowadzanie analizy przyczynowej
i implementacja działań naprawczych w obszarze AIT; - Specyfikowanie i projektowanie systemów wsparcia naziemnego (GSE – Ground Support Equipment);
Wymagane umiejętności:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Praca na stanowisku starszego inżyniera / lidera / kierownika AIT co najmniej 2 lata;
- Praca w branży kosmicznej co najmniej 5 lat;
- Znajomość standardów ESA ECSS w zakresie testów i weryfikacji;
- Doświadczenie w testowaniu elektroniki oraz oprogramowania;
- Umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie;
- Wysoki poziom doświadczenia w planowaniu i wyprzedzającym rozwiązywaniu problemów;
- Zdolność do wyjazdu na delegacje (na czas testów oraz wystrzelenia satelitów);
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Praca w środowisku SOLIDWORKS.
-
Senior Space Project Manager
Your Responsibilities:
- Managing large, multi-year project through its full cycle (from planning to completion) for an entire satellite system of systems, including successful launch and operations in orbit;
- Planning work and leading project teams across the company according to project scope;
- Coordinating efforts of experienced project team leaders, incl. in the fields of project management, engineering, operations, security, manufacturing, procurement, configuration, product development and AIT;
- Monitoring project progress and ensuring compliance with budget and schedule; collaborating with relevant stakeholders to address required changes to the project budget, scope and timeline (where appropriate);
- Co-creating requirements and project documentation (reports, procedures);
- Working in close collaboration with Project Technical Officer, including responsibility for key strategic decisions affecting project scope, timeline and budget;
- Maintaining effective working relationship with key stakeholders, including client and end-user representatives (including European Space Agency, Polish Space Agency, Ministry of Economic Development and Technology, Ministry of Defence, governmental officials, client company C-suite, etc.);
- Reporting project status, risks, opportunities, and KPIs to the Director of the Project Office;
- Verifying the quality of project documentation and ensuring compliance with the specified standards and contractual conditions;
- Collaborating with the QA team to ensure the quality of produced systems;
- Managing a large industrial consortium of subcontractors and suppliers within the project;
- Preparing and executing successful handover of the delivered system to the end-user;
- Coordinating formal project reviews, (including involvement of client representatives);
- Supporting the implementation of process improvements in project management.
Our Requirements:
- At least 4 years of project management experience in the technical industry;
- At least 4 years of professional experience in the space sector;
- Experience managing multi-disciplinary teams with at least 30 team members;
- Experience managing at least one project with total budget exceeding 5MEUR;
- Strong knowledge of project management methodologies (e.g. PMI and/or PRINCE2);
- Excellent organization of personal work and project team tasks;
- Communication and negotiation skills;
- Leadership, responsibility, and the ability to build and maintain good relationships at various levels;
- Fluent proficiency in English, enabling smooth communication, documentation preparation, and presentations.
Preferred:
- Higher education in physical or space sciences, astronautics, aeronautical engineering, electronics, mechanics, or related fields;
- Experience working in the aerospace industry;
- Experience managing multi-disciplinary industrial consortia with more than 50 team members across the consortium;
- Experience managing multiple projects in the space industry;
- Experience managing projects as prime contractor or integrator;
- Experience with contracts from the European Space Agency;
- Knowledge of ECSS standards;
- Experience in hardware development projects;
- Experience in projects co-financed by European funds;
- Knowledge of agile methodologies (AGILE SCRUM) and tools;
- Advanced knowledge of task management programs (JIRA, Redmine, Asana).
-
Administrator ds. Zaawansowanego Utrzymania Sieci LAN/WAN
W ramach dynamicznie rozwijającego się Działu IT poszukujemy doświadczonego Specjalisty, który podejmie się strategicznego zarządzania oraz wdrażania nowoczesnych rozwiązań sieciowych w środowisku o wysokich standardach bezpieczeństwa. Jeżeli jesteś osobą proaktywną, posiadającą analityczny umysł i pasję do rozwiązywania złożonych problemów – to miejsce jest dla Ciebie.
Zakres zadań:
- Zaawansowana konfiguracja sieci: Zarządzanie adresacją IP, segmentacją za pomocą VLAN, konfiguracja dynamicznego routingu oraz optymalizacja przepustowości sieci.
- Projektowanie i wdrażanie infrastruktury sieciowej: Tworzenie architektury sieci opartej na najnowszych technologiach i standardach, uwzględniającej skalowalność i redundancję.
- Zarządzanie urządzeniami sieciowymi: Instalacja, konfiguracja i bieżące utrzymanie firewalli, routerów, przełączników, punktów dostępu oraz innych krytycznych komponentów infrastruktury.
- Implementacja polityk bezpieczeństwa: Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych strategii zabezpieczeń, zarządzanie dostępem, uwierzytelnianiem oraz wdrażanie zaawansowanych rozwiązań IPSec/VPN.
- Monitoring i ochrona sieci: Konfiguracja oraz nadzór nad systemami Firewall, IDS oraz IPS, analiza incydentów bezpieczeństwa i szybkie reagowanie na zagrożenia.
- Diagnozowanie i usuwanie awarii: Szybkie identyfikowanie przyczyn problemów sprzętowych i programowych oraz wdrażanie efektywnych rozwiązań naprawczych.
- Współpraca przy projektach IT: Przygotowywanie szczegółowych specyfikacji technicznych przy zakupie sprzętu i wdrażaniu nowych systemów, współpraca z zespołem IT i innymi działami w celu integracji rozwiązań sieciowych.
- Dokumentacja techniczna: Tworzenie i aktualizacja kompleksowej dokumentacji operacyjnej oraz procedur związanych z zarządzaniem infrastrukturą sieciową.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w środowisku o wysokich wymaganiach.
- Wykształcenie z zakresu informatyki lub kierunków pokrewnych.
- Głęboka znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieciową, w tym konfiguracji przełączników, routerów oraz firewalli.
- Praktyczna znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych czołowych producentów.
- Doświadczenie w pracy z systemami IDS/IPS i narzędziami do monitoringu sieci (np. Wireshark, Zabbix).
- Znajomość protokołów routingu wykorzystywanych w sieciach LAN/WAN oraz zagadnień związanych z architekturą IPSec i technologią VPN.
- Umiejętność analitycznego myślenia, diagnozowania i rozwiązywania zaawansowanych problemów sieciowych.
- Znajomość metod monitoringu i zabezpieczania sieci oraz systemów IT.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole wielofunkcyjnym.
Mile widziane:
- Posiadanie certyfikatów branżowych (np. Cisco CCNP) lub równoważnych kwalifikacji.
- Umiejętność pracy w środowisku zgodnym z ISO 27001 oraz NIS2
-
Starszy Technik Produkcji
Lokalizacja : Piaseczno, ul. Jana Pawła II 66
Rodzaj pracy: Pełny etat
Praca w 100% stacjonarna
Obowiązki:
- Obsługa urządzeń do montażu przewlekanego;
- Montaż podzespołów elektronicznych zgodnie z określonymi specyfikacjami i standardami;
- Współpraca z zespołem produkcyjnym w celu rozwiązywania problemów jakościowych i doskonalenia procesów produkcyjnych;
- Przygotowywanie komponentów i ich weryfikacja przed procesem montażu.
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze montażu elektroniki;
- Umiejętność lutowania;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Komunikatywność, dokładność, umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość standardów jakościowych w elektronice;
- Znajomość komponentów elektronicznych;
- Doświadczenie w pracy z urządzeniami produkcyjnymi -mile widziane.
-
Sales Specialist Quantum Systems
Quantum computers are the most promising area of development in computational and digital technology. Creotech Instruments is
a leader in providing electronics that create an environment for quantum computers. Our products are tailored to the needs of large research infrastructures, Big Science projects, as well as quantum and nuclear physics research laboratories.Together with CERN laboratory, we are implementing the White Rabbit standard, ensuring time synchronization at a level below 1 nanosecond. With the University of Oxford, we are working on the Sinara standard.
Due to intensive development, we are looking for a person for the position of: Sales Specialist
Tasks:
- Building long-term relationships with new and existing clients of the company;
- Preparing commercial offers in the field of quantum electronics production;
- Market analysis, competition, seeking potential opportunities;
- Performing tasks related to pre- and post-sales support for company clients (pre-sales and post-sales service);
- Execution arrangements with clients;
- Working in the CRM system.
Requirements:
- Higher education or last years of studies (preferred technical profile);
- Experience in sales and customer service in the sales area, especially in the sectors: telecommunication, aviation, defense, commercial, industrial, and medical;
- Good knowledge of English, both spoken and written (working with documentation and clients in English);
- Good computer skills in MS Office;
- Independence in action and good work organisation.
-
Business Development Manager / Sales Manager – Space
Responsibilities:
- Onboarding new partners / customers;
- Close cooperation with the Marketing and Communication division (campaigns);
- Taking ownership of customer’s needs and issues;
- Proactive building customer relationships through influencing and negotiating creating an environment conductive to generate full account revenue potential;
- Prioritizing activities based on best return on investment for time and resources;
- Trigger communication campaigns (in cooperation with marketing);
- Sales forecasting and delivering assigned quota.
Our requirements:
- Good knowledge of the space market (key actors and institutions worldwide);
- Experience with space agencies (procurement procedures, political issues);
- Good knowledge of the satellite technology and the market trends;
- Understanding of the space products and it is value;
- Engineering background;
- Fluent in English (must);
- Travel 30%;
- Experience with decent budgets and rich consortiums.
-
Optical Systems Engineer
Creotech Instruments seeks an Optical Instrument Systems Engineer to join our team or support it (as consultant) in Warsaw to work with our engineering team on Optical Earth Observation microsatellites. You will be responsible for interacting with cross functional team members working on the microsatellite missions including mission analysis, systems engineering, EO data processing, mechanical, hardware and software engineers. Moreover the major responsibility will lay in selection and technical management of optical instruments suppliers , vendors, and partners to develop requirements and ICDs, perform system modeling, define instrument CONOPs, and manage risk.
This role is located at our office in Warsaw, Poland with option of partial or full-time remote work.
In case of remote work, travels and accommodation cost may be covered.Responsibilities:
- Translate customer needs and observation requirements into technical requirements for spacecraft and optical payload subcontractors;
- Supervise instrument design, manufacturing, assembly, integration and testing;
- Participate in suppliers/subcontractors management, including assessment of their technical credibility, assessment of technical solutions, specifying statement of work and verification of datapack;
- Manage optical payload requirements traceability and own requirements V&V;
- Define instrument concept of operations and manage instrument technical budgets (e.g. power, data, mass, pointing/stability);
- Assess internal and external risks to the instrument, develop mitigation plans, and communicate them effectively;
- Monitor the performance of on-orbit instruments and data pipelines, support anomaly detection and root cause analysis;
- Collaborate effectively with other engineers, software developers, data product developers, ground segment team, and mission operations teams.
Qualifications:
- B.S, M.S., or Ph.D. in an optical engineering field, or equivalent experience;
- 10+ years of experience working in a multi-disciplinary environment, with exposure to spacecraft, remote sensing instruments, and imaging systems;
- Hands-on experience on systems that gained flight heritage including data products exploitation;
- Experience driving right-sized trade studies and identifying systems solutions;
- Demonstrated project management skills and ability to collaborate with other engineering disciplines;
- Excellent communication, presentation, and coordination skills;
- Ability to rapidly change roles/responsibilities while working in a high-paced, rewarding work environment.
Nice-to-have Skills
- Experience with on-ground optical imaging data processing;
- Experience with infrared imaging systems and components;
- Experience working with precision electro-optical equipment;
- Exposure to design and analysis of optical components and systems;
- Experience supporting integrated spacecraft testing and launch campaigns.
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Dostawców
Miejsce pracy: Piaseczno (głównie), Warszawa
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad procesem zakupów, stała współpraca i budowanie relacji z dostawcami;
- Ocena dostawców, zarządzanie rejestrami kwalifikowanych dostawców;
- Nadzór nad procesem magazynowania;
- Przygotowanie i realizacja planów jakości dostaw;
- Zarządzanie reklamacjami do dostawców;
- Dbanie o dokumentację dostaw: certyfikaty, świadectwa, raporty, kwalifikacje itd.;
- Uczestniczenie w tworzeniu standardów jakości w Organizacji;
- Prowadzenie dokumentacji jakościowej w projektach (w dużej mierze w języku angielskim);
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka;
- Przeprowadzanie audytów procesów w Organizacji oraz audytów dostawców;
- Praca zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS, AQAP2110;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości;
- Bieżące wsparcie Działu Jakości;
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne (elektronika, mechatronika, inżynieria jakości, inżynieria produkcji lub pokrewne);
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność;
- Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej, czytania rysunków technicznych;
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania;
- Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o posiadane dane;
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy;
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości – w tym narzędzi statystycznych
- Doświadczenie w nadzorze jakości dostawców;
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość norm ISO 9001, ECSS, AQAP;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa;
- Znajomość systemów ERP Comarch (np. Optima, XL);
- Doświadczenie w branży kosmicznej lub lotniczej;
-
Specjalista ds. Systemu Zarządzania
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie dokumentacją w ramach Systemu Zarządzania Jakością;
- Uczestniczenie w tworzeniu standardów jakości w Organizacji;
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka;
- Przeprowadzanie audytów w Organizacji;
- Praca w zgodnie z wymogami normy ISO9001;
- Tworzenie instrukcji i procedur;
- Dbanie o spełnianie przez Organizację wymagań narzuconych przez klienta i przyjęte normy;
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji: rejestrów, raportów i harmonogramów;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości;
- Bieżące wsparcie Działu Jakości;
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność;
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji;
- Umiejętność tworzenia dokumentacji;
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania;
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy;
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości;
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania, w szczególności zgodnymi z ISO 9001, 14001, 22301, 27001, AQAP, ECSS;
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa;
- Znajomość zagadnień związanych z deklaracją zgodności CE i wprowadzaniem wyrobu do obrotu;
-
Specjalista ds. Zapewniania Jakości Misji/Produktu (Rola: Kierownik jakości misji - PA/QA Manager)
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za przygotowanie i realizowanie Planu Jakości projektu/misji, raportowanie stanu wykonania, koordynacja działań w ramach planu jakości / zapewniania jakości produktu/misji – niezależna od PM rola nadzorująca projekt;
- Komunikacja z interesariuszami w zakresie jakości projektu;
- Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka i niezawodności;
- Przeprowadzanie audytów jakości i konfiguracji;
- Praca zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS, AQAP (zależnie od wymagań misji);
- Zatwierdzanie / zwalnianie produktów i dokumentacji;
- Dbanie o spełnianie przez Organizację wymagań narzuconych przez klienta i przyjęte normy;
- Zarządzanie niezgodnościami, CAPA, lessons learned w ramach projektu;
- Monitorowanie postępów projektu, kontrola krytycznych materiałów i procesów;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości;
- Bieżące wsparcie Działu Jakości;
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;
- Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
- Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność;
- Bardzo dobre zorganizowanie własnej pracy, utrzymywanie porządku dokumentacji, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji;
- Wykształcenie techniczne;
- Wysoka motywacja, nastawienie na zadania, zaangażowanie, podejście proaktywne;
- Umiejętność podejmowania trudnych decyzji na podstawie dostępnych danych;
- Zdolność do przyjęcia odpowiedzialności za jakość produktów / projektu;
- Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy;
- Znajomość podstaw zarządzania projektami, w tym projektami kosmicznymi (fazy, przeglądy, dokumenty);
Mile widziane:
- Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości;
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania, w szczególności zgodnymi z ISO 9001, 14001, 22301, 27001, AQAP, ECSS;
- Znajomość zagadnień inżynierii systemów, niezawodności i bezpieczeństwa;
- Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania;
- Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa;
- Znajomość zagadnień związanych z deklaracją zgodności CE i wprowadzaniem wyrobu do obrotu;
-
Lider zespołu walidacji i testów (Space)
Opis stanowiska
Poszukujemy doświadczonego Lidera zespołu walidacji oraz testów , który dołączy do naszego zespołu i odegra kluczową rolę w procesie weryfikacji podsystemów oraz systemów satelitarnych. Jako Lider zespołu walidacji i testów w projektach kosmicznych będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za całość procesu testowego oraz rozwój narzędzi testowych. Będziesz pełnił/a kluczową rolę w planowaniu kampanii weryfikacyjnych oraz prowadzeniu zespołu testowego. Twoimi zadaniami będzie również nadzorowanie rozwoju wewnętrznych narzędzi testowych. Będziesz współpracować z inżynierami systemów, programistami, inżynierami FPGA, inżynierami planowania misji i menedżerami projektów, aby zminimalizować ryzyko i zapewnić powodzenie misji kosmicznych.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie interdyscyplinarnym zespołem ds. testów oraz rozwoju urządzeń testowych (EGSE).
- Tworzenie architektury rozwiązań i nadzór tworzenia rozwiązań EGSE.
- Nadzorowanie, aktualizacja i realizacja kampanii testowych.
- Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta.
- Identyfikacja niezgodności, analiza przyczyn, rekomendowanie akcji korygujących – współpraca z działem jakości oraz działem projektowym
Wymagania:
- Doświadczenie co najmniej 5 lat na przy testowaniu rozwiązań elektronicznych.
- Doświadczenie co najmniej 2 lat w zarządzaniu zespołem.
- Umiejętność pracy w grupie, dobre umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętności rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i wiedza z zakresu zarządzania jakością.
- Umiejętność organizacji, orientacja na wynik.
- Mile widziane doświadczenie w tworzenie oprogramowania i/lub projektowaniu układów elektronicznych.
- Umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne jak i werbalne w języku polskim i angielskim z umiejętnością tłumaczenia skomplikowanych zagadnień związanych z bezpieczeństwem dla osób nietechnicznych.
- Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, elektroniki, inżynierii lotniczej, telekomunikacja lub pokrewnych dziedzin.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość norm ECSS.
- Znajomość cyklu życia misji kosmicznych oraz procesów rozwoju technologii kosmicznych.
- Znajomość norm AQAP.
Oferujemy:
- Dynamiczne, szybkie tempo pracy w innowacyjnym obszarze oraz udział w budowaniu polskiego sektora kosmicznego.
- Możliwość pracy nad nowatorskimi misjami i technologiami kosmicznymi.
-
Ground Segment Architect
Location: Warsaw, Poland (Hybrid Work Possible)
Job Type: Full-timeRole Overview:
We are seeking a Ground Segment Architect to lead the design, development, and implementation of ground segment solutions for Creotech’s space projects, particularly next-generation national security and environmental monitoring satellite programs. This role will focus on ensuring effective architecture, integration, and oversight of external providers delivering key ground segment components.
Key Responsibilities:
- Define and maintain the Ground Segment Architecture for strategic satellite programs, ensuring compliance with project requirements and industry standards.
- Oversee the design, development, and validation of ground segment infrastructure, including mission control, data processing, and communication systems.
- Provide technical oversight and coordination of external suppliers and subcontractors responsible for ground segment development and integration.
- Ensure compatibility and integration between space and ground segments, collaborating closely with systems engineers and mission operations teams.
- Define and enforce standards and best practices for ground segment software, hardware, and interfaces.
- Work with external ground segment infrastructure providers and understand the interface control documents (ICDs) for ground station integration, ensuring smooth interoperability and compliance with project specifications.
- Define and procure network elements on the client’s side to support the deployment of the ground segment on-site, acting as a Technical Officer in procurement activities, which includes:
- Defining technical requirements and specifications for ground segment elements to be procured.
- Assessing and selecting suppliers in coordination with procurement and contracting teams.
- Ensuring compliance of procured components with ICDs, security policies, and mission requirements.
- Leading technical evaluations of bids and proposals from external providers.
- Overseeing procurement processes to ensure technical alignment with ground segment architecture.
- Validating delivery and integration of procured elements before deployment.
- Supporting acceptance testing of procured network components to ensure readiness for site deployment.
- Participate in review cycles to validate and verify ground segment readiness, including Preliminary Design Review (PDR), Critical Design Review (CDR), Qualification Review (QR), On-Site Acceptance Test (OSAT), Operational Readiness Review (ORR), and Commissioning Readiness Review (CRR).
- Work closely with internal and external stakeholders, including ESA and Polish space industry partners, to align ground segment development with mission objectives.
- Contribute to risk management, ensuring mitigation strategies for potential ground segment challenges.
- Support mission operations planning and the transition from development to operational phases.
Required Qualifications:
- Master’s degree in Space Engineering, Computer Science, Telecommunications, or a related field.
- 5+ years of experience in ground segment architecture, systems engineering, or mission operations.
- Strong knowledge of ground segment components, including mission control systems, ground stations, and data processing infrastructure.
- Experience with ground segment standards and protocols, including ECSS, CCSDS, and network security principles.
- Proven experience in managing external providers and ensuring alignment with project objectives.
- Familiarity with satellite operations and mission control software such as SCOS-2000, EGS-CC, or equivalent.
- Strong problem-solving and analytical skills, with the ability to work across multidisciplinary teams.
- Experience in risk management and system validation processes.
- Excellent communication skills in English (Polish is a plus).
Preferred Qualifications:
- Experience working with ESA projects or other international space agencies.
- Knowledge of cloud-based ground segment solutions (e.g., CloudFerro, AWS Ground Station, KSAT).
- Familiarity with cybersecurity requirements for ground segment infrastructures.
What We Offer:
- The opportunity to work on cutting-edge space projects and contribute to Poland’s growing space sector.
- A dynamic, innovative work environment with leading experts in the field.
- Competitive salary and benefits package.
- Hybrid work options and flexible working hours.
- A chance to shape the future of Creotech’s satellite missions and ground segment capabilities.
-
Senior Space Systems Engineer
Responsibilities:
- Leading systems engineering efforts in satellite projects throughout whole system lifecycle, including managing supporting systems engineers;
- Development of ConOps and mission scenarios;
- Performing mission and system level trade-off analyses;
- Preparing and oversight of technical documentation;
- Supporting Business-Development efforts: preparing inputs to proposals, interfacing with potential clients as technical point-of-contact;
- Technical management of subcontractors and partners in scope of projects consortiums.
Basic qualifications:
- Solid understanding of space systems (at least 5 years of experience in space industry in relevant projects);
- Fundamental understanding in the following technical domains: electronics, mechanics, thermal control, software (including FPGA), orbital mechanics;
- Familiarity with Model-Based Systems Engineering (MBSE);
- Well established understanding of systems engineering processes;
- Mastery in requirements definition and management using Doors-like requirements management tool;
- Experience in creating technical documentation according to ECSS;
- Basic management skills;
- Troubleshooting and problem solving skills;
- Ability to work under pressure;
- Proficient in both oral and written English.
Preferred qualifications:
- Experience in working on systems with flight heritage (TRL 9);
- Ability to mentor less experience systems engineers;
- Practical experience with MBSE;
- Experience in working with European Space Agency, European Commission and European Defense Agency.
-
Model Based Systems Engineer (Regular)
About the Role:
We are seeking a Model-Based Systems Engineer to support the Systems Engineering Team in digital transformation towards Model-Based Systems Engineering. This role will focus on developing and practicing systems engineering processes using Model-Based tools.
Responsibilities:
- Owning and developing internal systems engineering standards and processes incorporating use of Model-Based SE tools;
- Implementing MBSE practices in ongoing projects;
- Playing important role in creating internal company digital engineering environment, including contact with tool vendors and setting up new tools.
Basic qualifications:
- Practical experience with Model-Based Systems Engineering (MBSE);
- Practical skill in MBSE tools, preferably Genesys (by Vitech) and ReqView (by ECCAM);
- Well established understanding of systems engineering processes;
- Hands-on experience in requirements definition and management using Doors-like requirements management tool;
- Troubleshooting and problem solving skills;
- Ability to work effectively under pressure;
- Very good English in speaking and writing.
Preferred qualifications:
- Experience in creating technical documentation according to ECSS;
- Understanding of space systems;
What We Offer:
- The opportunity to work on cutting-edge space projects and contribute to Poland’s growing space sector;
- A dynamic, innovative work environment with leading experts in the field;
- Competitive salary and benefits package;
- Hybrid work options and flexible working hours;
- A chance to shape the future of Creotech’s satellite missions and ground segment capabilities.
-
Bibliotekarz Altium Designer
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzenie biblioteką komponentów elektronicznych w środowisku Altium Designer / 365.
Do głównych obowiązków będzie należało między innymi m.in.:
- zarządzanie, tworzenie i aktualizacja bibliotek komponentów (symbole, footprinty) w środowisku Altium zgodnie ze standardami projektowymi i potrzebami zespołu;
- weryfikacja i unifikacja zawartości biblioteki;
- tworzenie i utrzymanie dokumentacji oraz danych komponentów (parametry techniczne, numery katalogowe, informacje o dostawcach) w bazie danych;
- współpraca z zespołem projektowym, magazynem i działami zakupów i produkcji w celu doboru odpowiednich komponentów i zapewnienia spójności biblioteki podczas projektowania PCB;
- dodawanie nowych komponentów do biblioteki w procesie akceptacyjnym, we współpracy z działami zakupów i produkcji,
- wdrażanie i utrzymywanie procedur zarządzania bibliotekami, zapewniających spójność w wielu projektach;
- automatyzacja procesów wykorzystująca dostępne możliwości oprogramowania;
- proponowanie strategii redukcji kosztów z zakresie użycia komponentów oraz usprawnień.
Wymagania
- 2-letnie doświadczanie w pracy z Altium, w tym w zarządzaniu bibliotekami komponentów;
- Praktyczna znajomość zasad projektowania PCB oraz tworzenia footprintów zgodnie ze standardami (np. IPC);
- Umiejętność pracy z bazami danych komponentów i narzędziami do zarządzania bibliotekami (np. Altium Concord Pro, Altium 365);
- Dokładność i dbałość o szczegóły przy tworzeniu i weryfikacji danych komponentów;
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim;
- Zdolności do pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji z inżynierami projektantami;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie przynajmniej w stopni komunikatywnym.
Mile widziane
- Znajomość skryptowania dla środowisku Altium (automatyzacja procesów projektowych);
- Doświadczenie we współpracy z dostawcami komponentów i zarządzaniu łańcuchem dostaw elementów elektronicznych;
- Wykształcenie wyż¼sze techniczne o profilu elektronicznym lub pokrewnym.
-
Integrated Circuit Designer
Place of work: Warsaw
Selected Scope of Responsibilities:
- Designing schematics, in-depth analysis, and simulation of analog, digital, and mixed-signal CMOS integrated circuits;
- Performing layout design of CMOS integrated circuits;
- Developing and programming the test and launch environment utilizing FPGA systems;
- Concurrently creating gateware for Xilinx FPGA and Verilog code for ASIC to facilitate mutual communication;
- Preparing progress reports.
Requirements:
- Relevant higher education degree;
- Excellent knowledge of Verilog and VHDL languages;
- Proficiency with Vivado tools;
- Experience working with MGT and DDR blocks;
- Experience with version control systems;
- Preferred experience in implementing HDL in ASIC using Cadence tools;
- Preferred familiarity with FPGA tools such as Misoc/Migen/ARIQ;
- Knowledge of Cadence environment;
- Familiarity with LVS, DRC, ERC verification tools;
- Knowledge of Genus Synthesis Solution, Innovus Implementation System, and Voltus IC Power Integrity Solution tools.
-
Technolog Produkcji Elektroniki (Space)
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Jana Pawła II 66
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie oraz nadzór nad dokumentacją technologiczną;
- Nadzór technologiczny nad procesem produkcji;
- Wdrażanie nowych produktów i technologii we współpracy z inżynierami procesu;
- Doskonalenie procesów produkcji;
- Monitorowanie procesów technologicznych pod względem wykonania i zwiększania niezawodności wyrobów;
- Ocena materiałów i wytwarzanych produktów;
- Kontrola przestrzegania procedur, instrukcji wynikających z technologii, systemów jakości, wymagań klienta;
- Uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych projektach;
- Udzielanie wskazówek i wyjaśnień pracownikom w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Bardzo dobra znajomość procesu montażu elektronicznego, mechatroniki, automatyzacji procesu;
- Znajomość procesów oraz wymagań przy produkcji dla branży kosmicznej, militarnej, motoryzacyjnej;
- Znajomość metod badawczych wykorzystywanych dla produkcji elektronicznej;
- Znajomość walidacji procesów produkcyjnych;
- Doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku;
- Umiejętność posługiwania się pakietem Office, Altium, ERP, Gitlab;
- Znajomość czytania rysunku technicznego;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność analitycznego myślenia i docierania do źródeł problemu;
- Metodyczne i konsekwentne podejście do powierzonych zadań i obowiązków;
- Znajomość jeżyka angielskiego na poziomie komunikatywnym technicznym.
-
Remote Sensing Engineer
Responsibilities:
- Design, develop, and maintain software applications for diverse domains, including space-related projects (e.g., Payload Processors, Payload Data Ground Segment – PDGS).
- Conduct spatial analysis using remote sensing data and implement innovative solutions for data processing and interpretation e.g. Machine Learning.
- Develop and optimize machine learning models for applications such as object detection, computer vision, and image chain processing.
- Collaborate with cross-functional teams to define requirements, propose solutions, and ensure successful project delivery.
- Provide technical support to other teams, sharing knowledge of remote sensing, geospatial technologies, and software development best practices.
- Write clean, efficient, and well-documented code using Python and other relevant technologies.
- Employ version control tools (e.g., Git) and containerization technologies (e.g., Docker) to ensure robust and scalable development workflows.
- Participate in research and development initiatives related to space technologies, staying abreast of modern advancements.
- Manage software engineering fundamentals, including documentation, version control, and team collaboration.
Qualifications:
- 2+ years of relevant professional experience in Remote Sensing, Geomatics, Optics, Physics fields.
- Bachelor’s degree in a related field (Remote Sensing, Geomatics, Optics, Physics etc.). Relevant professional experience may be substituted for a degree.
- Self-driven and capable of working independently in a full remote team environment.
- Recent experience with Satellite Image Processing Chain.
- Recent experience with some of the following technologies:
- Machine Learning/Object Detection/Computer Vision/Deep Learning
- Python (knowledge of geospatial)
- Creating code and models
- Git, Docker
- Proficiency in Python for scripting, data processing, testing.
- Software engineering fundamentals, including documentation, version control, sharing code amongst the members of a team and basic software design patterns.
- Knowledge and interest in modern technologies, including primarily the development of solutions for the space segment.
- Good knowledge of Linux Operating Systems.
- Proficient at remote sensing modeling.
- Strong analytical and problem-solving skills.
Preferred Skills:
- Master’s degree or Ph.D. in a relevantfield.
- Experience with PDGS (Payload Data Ground Segment) or image chain processing development, such as Calibration and Validation (CalVal) activities, georeferencing refinement or orthorectification.
- Knowledge and/or experience in space sector projects related with satellite data processing performed for example for ESA.
- Knowledge of PDGS terminology and standards e.g. image quality
- Proficiency with database tools such as PostgreSQL (PostGIS) or MongoDB.
- Knowledge of another programming language e.g. C,C++, R.
-
Specjalista ds. zakupów komponentów elektronicznych
Zadnia:
- Wysyłanie zapytań do dostawców, pozyskiwanie i weryfikacja ofert, analiza rynku;
- Sporządzanie wycen, kosztorysów, raportów;
- Negocjacje, spotkania oraz utrzymywanie kontaktów z dostawcami podzespołów;
- Przygotowywanie i składanie zamówień do dostawców;
- Nadzór nad terminowością i jakością dostaw;
- Optymalizacja procesów zakupowych;
- Poszukiwanie nowych dostawców, opiniowanie poprawności realizacji zamówień;
- Archiwizacja danych w systemie;
- Współpraca z agencjami celnymi, firmami spedycyjnymi.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne;
- Znajomość branży elektronicznej , automotive, military lub space mile widziana;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, samodzielność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność obsługi Comarch ERP XL mile widziana.
-
Inżynier Programista FPGA
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie oprogramowania FPGA (język VHDL);
- Udział w pracach weryfikacyjnych oraz uruchomieniowych;
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
- Opracowanie dokumentacji technicznej;
- Udział w procesie projektowym oraz opracowywaniu wymagań nowych urządzeń elektronicznych i modernizacja już istniejących.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie techniczne – elektronika, informatyka, telekomunikacja lub podobne;
- Praktyczna znajomość technik projektowania FPGA, znajomość języka VHDL;
- Umiejętność implementowania interfejsów komunikacyjnych w układach FPGA;
- Umiejętność implementowania algorytmów analizy danych w układach FPGA;
- Umiejętność opracowywania wysoce zoptymalizowanego kodu, cechującego się potokowym przetwarzaniem i zrównolegleniem operacji;
- Znajomość metod weryfikacji projektów FPGA;
- Znajomość elektroniki oraz umiejętność czytania schematów elektronicznych;
- Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
- Znajomość algorytmów DSP oraz metod ich implementacji w układach FPGA;
- Znajomość LVDS lub GTP;
- Znajomość układów firmy Xillinx;
- Doświadczenie w pracy z układami SoC;
- Praktyczna znajomość języków skryptowych np. Tcl, Bash, Python;
- Znajomość systemów kontroli wersji (GIT, SVN);
-
Aplikuj do nas!
Nie znalazłaś/-łeś oferty skrojonej na Twoją miarę?
Nie przejmuj się.
Zapoznamy się z Twoim profilem zawodowym i dopasujemy go do obecnej lub powstającej niebawem rekrutacji.Kliknij przycisk „Aplikuj” i przekaż nam swoje CV.
ReCREOtujemy przez cały rok!
Internships and apprenticeships
Our program is aimed at students from every year of study. Depending on individual needs and availability, we can offer internships and apprenticeships in various periods throughout the year.
Why us?
- We offer paid internships at the Company’s head office,
- You will learn about the Company’s structure, culture, and the nature of the space industry,
- You will gain valuable experience and knowledge that will help you advance your career,
- You will be assigned a mentor, who will introduce you to the Company and the team, give you tasks and offer support in solving more challenging problems,
- A large number of our interns stay with us and start working at Creotech Instruments after graduation.
- Your personal data administrator is Creotech Instruments S.A., with its registered office at ul. Jana Pawła II 66, 05-500 Piaseczno, e-mail address: kontakt@creotech.pl. More information.


Join Creotech Instruments
If we inspired you and you think that you would be a good fit at Creotech, submit your CV. Applications are accepted all year round.
rekrutacja@creotech.pl