Careers

Why join us?

  • space

    We foster an environment where you can grow professionally by participating in technological projects for the space sector.

  • tech

    We are involved in developing cutting-edge advanced components used in space and the world’s top science laboratories.

  • academic

    We boast a team of extraordinarily talented, interesting, and ambitious people who will help you grow every step of the way.

123A2671a3
Our hardware is used in international missions.

At Creotech Instruments, we foster honest relations based on trust and mutual respect. We value the ability to work independently and as part of a team. We realize that the Company is constantly evolving, and we must evolve and grow with it. Join us and be a part of the force that drives the future.

Grzegorz Brona, CEO of Creotech Instruments
Grzegorz Brona_www

Team and organizational culture

The Creotech Instruments team is currently 150 people strong. Our experts combine vast subject-matter knowledge with experience in the space industry, gained while working on ambitious, challenging projects.
In our work, we focus on providing high-quality services, partnership, and wide-ranging professionalism. We realize that success can only be achieved by fostering an environment that empowers our staff by giving them independence and freedom.
We believe in diversity and do not tolerate discrimination based on gender, age, disability, skin color, race, ethnicity, religious beliefs, or sexual orientation. Many of us have been with the Company since its foundation. We are brought together by our joint projects and the values that guide us in our daily lives.
  • Quality

    We strictly follow stringent professional and quality standards to deliver universal products that consistently perform above and beyond expectations.

  • Innovation

    Our staff is driven by our pioneering ideas, new possibilities and our novel application of science to improve people’s lives and leave a positive lasting impact.

  • Creative thinking

    We never tire in seeking opportunities to grow and improve. We believe in studying, listening, learning and adapting. Our solutions are founded on a robust thought process.

  • Service

    Our work is underpinned by integrity and dedication to add ever greater value to our services. We believe that lasting relationships must be rooted in mutual respect.

Attractive work conditions

  • Flexible work hours
  • Hybrid model of work as an option
  • Life insurance
  • Employment contract + attractive market competitive salary
  • Employee benefits (health insurance and multisport card)
  • Holiday allowance
  • Team-building events
  • Environment where you can grow and expand your skillset
  • Employee parking
img3

Work with professionals

We are always looking to hire people who:

  • Have, both technical and business, knowledge and experience relevant to our industry;
  • Are passionate about technology and follow its latest trends;
  • Are able to combine analytical and synthetic thinking to come up with innovative solutions;
  • Prefer a non-corporate company culture based on partnership, autonomy, and rapid growth.

Areas:

  • Systems engineering
  • Electronics
  • Mechatronics
  • Software development
  • Business development
  • Manufacturing
Send us your current CV and apply to us in one easy step. You don't have to select any specific opening.

Job offers

  • Kierownik Biura Administracji

    Nadzór i koordynacja prac Biura Administracji polegających na:

    • Realizacji obiegu i archiwizacji dokumentów, prowadzenie rejestru umów;
    • Obsłudze organów Spółki;
    • Obsłudze recepcji ogólnofirmowej, bieżącej obsłudze biura, w tym telefonicznej i mailowej;
    • Odbiorze i wysyłce poczty oraz rejestracji poczty przychodzącej i wychodzącej;
    • Organizacji i obsłudze spotkań biznesowych oraz organów Spółki;
    • Zawieraniu polis w firmie, zbieraniu ofert;
    • Przygotowywaniu wniosków do KRS;
    • Kompletowaniu i przygotowywaniu dokumentów (uchwały, protokoły, itp.) dot. obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej, akcjonariatu;
    • Negocjowaniu umów dzierżawy sprzętów ogólnofirmowych i innych umów, odpowiedzialność za ich realizację (drukarki, ekspresy do kawy, dostawa wody, itp.);
    • Sporządzaniu, aktualizowaniu instrukcji, procedur w zakresie czynności biurowych i odpowiedzialność za ich przestrzeganie;
    • Weryfikacji pod kątem formalnym dokumentów przedkładanych do podpisu Zarządu;
    • Czuwaniu nad prawidłową realizacją procedury akceptacji umów;
    • Planowaniu i kontroli kosztów funkcjonowania biura;
    • Odpowiedzialności za zaopatrzenie w artykuły niezbędne dla funkcjonowania firmy, zleceniu procesów zakupowych, z podziałem na lokalizacje;
    • Ścisłej współpracy z inspektorem BHP, IOD
    • Kontaktach z instytucjami i urzędami (np. kancelariami prawnymi i notarialnymi);
    • Organizacji podróży służbowych i wstępne rozliczanie kosztów;
    • Obsłudze umów abonamentowych (telefony, internet, itp.);
    • Organizowaniu prac firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, sprzątających, serwisowych, itp.)
    • Czuwaniu nad stanem organizacyjno-technicznym firmy ze szczególnym uwzględnieniem remontów i działań inwestycyjnych;
    • Nadzorze nad ochroną firmy (systemy alarmowe, dostępu, ochrona fizyczna, itp.);
    • Administrowaniu budynkami;
    • Współpracy ze wszystkimi działami firmy;
    • Dbałości o estetykę i porządek w biurze.

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe (mile widziane: z obszaru administracji/zarządzania/prawnicze/ekonomiczne/techniczne);
    • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w dziale Administracji;
    • Minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu/ koordynacji zespołu;
    • Bardzo dobra organizacja pracy i terminowość;
    • Proaktywność i wychodzenie z inicjatywą we wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych;
    • Dyspozycyjność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań
    • Wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji;
    • Skrupulatność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków;
    • Zaangażowanie i wysoka determinacja w realizacji celów;
    • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word);
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
    • Prawo jazdy kat. B.

    Mile widziane:

    • Koordynacja/ zarządzania pracą Administracji w strukturze rozproszonej (co najmniej 2 lokalizacje).
    Apply
  • Magazynier

    Zakres obowiązków:

    • Kompletacja projektów;
    • Wysyłanie i przyjmowanie przesyłek;
    • Kontrola stanów magazynowych;
    • Kontrolowanie ilościowo-jakościowe przyjmowanego towaru;
    • Generowanie dokumentów magazynowych;
    • Przestrzeganie procedur związanych z wykonywaniem obowiązków.

    Nasze oczekiwania:

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (bez konieczności posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych);
    • Podstawowa obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excel);
    • Umiejętność obsługi programu Comarch ERP XL;
    • Sumienność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
    • Dobra organizacja pracy;
    • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w pracy w magazynie elektroniki / R&D.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@creotech.pl

    bądź osobiście dostarczenie do naszego biura w Piasecznie, przy ulicy Okulickiego 7/9 od poniedziałku do piątku
    w godzinach 8-16

     

    Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Creotech Instruments S.A. moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

    Apply
  • Specjalista ds. obsługi klienta wewnętrznego (Logistyka)

    Zakres obowiązków:

    • Przyjmowanie i rejestracja zamówień wewnętrznych;
    • Obsługa logistyczna klienta wewnętrznego;
    • Koordynowanie współpracy między działami;
    • Wykonywanie raportów i zestawień;
    • Tworzenie i weryfikacja dokumentów magazynowych / sprzedażowych w systemie ERP;

    Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie;
    • Doświadczenie w dziale obsługi klienta;
    • Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
    • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office w szczególności Excel);
    • Umiejętność pracy w zespole;
    • Skrupulatność / sumienność w pracy;
    • Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy;
    • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
    • Wytrwałość i odporność na stresujące sytuacje.

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w pracy z programami magazynowo -handlowymi.
    Apply
  • Koordynator ds. rozeznania rynku w zespole badawczo-rozwojowym (R&D)

    Zadania:

    • Koordynacja zakupów zintegrowanych podsystemów COTS, usług i oprogramowania na potrzeby sektora wysokich technologii (obszary: sektor kosmiczny, kamery, systemy zarządzania dronami, itp.), w tym:
    • Koordynowanie rozproszonym zespołem interesariuszy wewnętrznych na potrzeby realizacji rozeznania rynku i/lub zakupu (kierownicy projektów, inżynierowie, biuro projektów, itp.);
    • Koordynacja procesu rozeznania rynku, negocjacji oferty i jej finalizacji (przygotowanie RFI/RFP/RFO/RFQ oraz wsparcie w przygotowaniu kontraktu/umowy);
    • Przygotowywanie zapytań ofertowych zgodnych z wymaganiami inżynieryjnymi (w tym obsługa wielostronnych dialogów technicznych);
    • Identyfikacja potencjalnych dostawców na rynkach wysokich technologii;
    • Budowanie/utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych dostawców;
    • Negocjacje warunków współpracy z dostawcami (w tym obsługa umów NDA);
    • Współpraca z innymi działami firmy, m.in: administracyjnym, zakupów, księgowym, produkcji, magazynem.

    Nasze wymagania:

    • Doświadczenie w obszarze rozeznania rynku, w szczególności w obszarze podsystemów
      IT i oprogramowania;
    • Doświadczenie w pracy w sektorze wysokich technologii;
    • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne;
    • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
    • Predyspozycje do pracy zespołowej – koleżeństwo i nastawienie na współpracę;
    • Doświadczenie w koordynacji pracy w rozproszonym zespole;
    • Asertywność i rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji;
    • Predyspozycje do pracy pod presją czasu;
    • Samodzielność i terminowość.
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (praca z dostawcami zagranicznymi i analiza/tworzenie dokumentacji w języku angielskim);
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).

    Mile widziane:

    • Doświadczenie pracy w sektorze kosmicznym (w tym sieć kontaktów wśród dostawców krajowych i zagranicznych dla technologii o TRL 9);
    • Znajomość standardów ECSS;
    • Dobra znajomość oprogramowania wykorzystywanego w sektorze wysokich technologii (projektowanie mechaniki, elektroniki, termiki, itp.).
    Apply
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Komputery kwantowe to najbardziej obiecujący obszar rozwoju technologii obliczeniowych i cyfrowych. Creotech Instruments jest liderem w dostarczaniu elektroniki tworzącej środowisko dla komputerów kwantowych. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb dużych infrastruktur badawczych, projektów Big Science, jak również laboratoriów badawczych fizyki kwantowej i jądrowej.

    Wspólnie z laboratorium CERN wdrażamy standard White Rabbit zapewniający synchronizację czasu na poziomie poniżej 1 nanosekundy. Z Uniwersytetem Oxford pracujemy nad standardem Sinara.

    W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

     Specjalista ds. Sprzedaży

    Zadania:

    • Budowanie długoterminowych relacji z nowymi i obecnymi klientami firmy;
    • Przygotowywanie ofert handlowych z zakresu produkcji elektroniki kwantowej;
    • Analiza rynku, konkurencji, poszukiwanie potencjalnych szans;
    • Wykonywanie zadań związanych ze wsparciem przed- i posprzedażnym klientów firmy (obsługa przed i po sprzedażna);
    • Ustalenia wykonawcze z klientami;
    • Praca w systemie CRM.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów (preferowany profil techniczny, mile widziane w zakresie fizyki);
    • Doświadczenie w pracy w sprzedaży i obsłudze klienta z obszaru sprzedaży, w szczególności w sektorach: lotniczym, obronnym, handlowym, przemysłowym i medycznym;
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (praca z dokumentacją oraz klientami w języku angielskim);
    • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
    • Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy.

    Mile widziane:

    • Znajomość branży elektronicznej.

     

    Apply
  • Programista Embedded

    Wymagania:

    • Wykształcenie techniczne – informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne;
    • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
    • Umiejętność tworzenia oprogramowania dla systemów wbudowanych (embedded) – np. Coretex M, MSP430;
    • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych czasu rzeczywistego (np. FreeRTOS, RTEMS);
    • Praktyczna znajomość C/C++;
    • Praktyczna znajomość interfejsów komunikacyjnych (np. I2C, SPI, UART, SpaceWire);
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i pisanie dokumentacji technicznej;
    • Znajomość systemów kontroli wersji (git).

     Mile widziane:

    • Praktyczna znajomość języków skryptowych np. Bash, Python;
    • Znajomość układów FPGA i SoC (np. Zynq, SmartFuson2);
    • Podstawowa znajomość elektroniki / umiejętność czytania schematów;
    • Znajomość technik standardów tworzenia aplikacji, np. MISRA;
    • Doświadczenie pracy w systemie CI/CD ;
    • Znajomość standardów ESA (np. ECSS, PUS-C);
    • Doświadczenie w pracy z systemami budowania oprogramowania (make, cmake, qmake).

    Oferujemy:

    • udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
    • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
    • przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
    • umowę o pracę, atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
    • możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport).
    Apply
  • Programista FPGA

    Zadania:

    • Opracowywanie oprogramowania FPGA dla podsystemów w misjach kosmicznych (język VHDL);
    • Udział w pracach weryfikacyjnych oraz uruchomieniowych;
    • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
    • Opracowanie dokumentacji technicznej;
    • Udział w procesie projektowym oraz opracowywaniu wymagań nowych urządzeń elektronicznych
      i modernizacja już istniejących.

    Wymagania:

    • Wykształcenie techniczne – elektronika, informatyka, telekomunikacja lub podobne;
    • Praktyczna znajomość technik projektowania FPGA, znajomość języka VHDL;
    • Umiejętność implementowania interfejsów komunikacyjnych w układach FPGA;
    • Umiejętność implementowania algorytmów analizy danych w układach FPGA;
    • Umiejętność opracowywania wysoce zoptymalizowanego kodu, cechującego się potokowym przetwarzaniem i zrównolegleniem operacji;
    • Znajomość metod weryfikacji projektów FPGA;
    • Znajomość elektroniki oraz umiejętność czytania schematów elektronicznych;
    • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

    Mile widziane:  

      • Znajomość algorytmów DSP oraz metod ich implementacji w układach FPGA;
      • Znajomość LVDS lub GTP;
      • Znajomość układów firmy Microsemi lub Xillinx;
      • Praktyczna znajomość języków skryptowych np. Tcl, Bash, Python;
      • Znajomość technik ochrony układów elektronicznych przed radiacją;
      • Znajomość systemów kontroli wersji (GIT, SVN);
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej. 

    Oferujemy:

        • Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;
        • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
        • Przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami;
        • Umowę o pracę, atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
        • Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport);
    Apply
  • Programista C/C++/Python

    Przykładowy zakres obowiązków:

    * Udział w tworzeniu architektury oprogramowania;

    * Testowanie napisanego oprogramowania;

    * Uruchamianie i testowanie prototypowego sprzętu elektronicznego (zawierającego mikrokontrolery, FPGA, przetworniki A/C i C/A, pamięci itp.);

    * Pisanie oprogramowania na systemy wbudowane (Linux embedded);

    * Praca przy rozwoju oprogramowania do sterowania komputerami kwantowymi.

     Nasze wymagania:

    * Wykształcenie wyższe, techniczne – informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne;

    * Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

    * Znajomość zagadnień z dziedziny elektroniki pozwalających na uruchamianie prototypów urządzeń, analizę dokumentacji technicznej, poszukiwanie nieprawidłowości w działaniu urządzeń;

    * Znajomość języków programowania C/C++ oraz Python;

    * Umiejętność pisania testów jednostkowych/integracyjnych (Python);

    * Umiejętność pisania skryptów powłoki systemowej Linux;

    * Znajomość systemu Linux od strony tworzenia aplikacji;

    * Umiejętność pracy z systemem kontroli wersji Git (lub podobne).

    Mile widziane:

    * Umiejętność pisania sterowników urządzeń pod Linux;

    * Znajomość systemów budowania Buildroot, Yocto;

    * Umiejętność pracy z Dockerem;

    * Znajomość zagadnień CI/CD.

    * Znajomość menedżera pakietów Nix;

    * Znajomość języka programowania Rust.

    Oferujemy:

    • Pracę w jednej z najbardziej zaawansowanych firm technologicznych w Polsce z sektora kosmicznego;
    • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
    • Umowę o pracę, atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;
    • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w systemie hybrydowym;
    • Przyjazną atmosferę pracy w zróżnicowanym, dynamicznym zespole;
    • Pakiet socjalny: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
    Apply
  • Business Development Manager – Space

    Responsibilities:

    • Strategy development – Space market, satellite platforms and missions;
    • Onboarding new partners / customers (APAC, EMEA, LAD, NA);
    • Close cooperation with the Marketing and Communication division (campaigns);
    • Taking ownership of customer’s needs and issues;
    • Proactive building customer relationships through influencing and negotiating, creating an environment conductive to generate full account revenue potential;
    • Prioritizing activities based on best return on investment for time and resources;
    • Reporting to the Chief Business Officer.

    Our requirements:

    • Good knowledge of the space market (key actors and institutions worldwide);
    • Experience with space agencies (procurement procedures, political issues);
    • Good knowledge of the satellite technology and the market trends;
    • Understanding of the space products and it is value;
    • Engineering background;
    • Fluent in English;
    • Experience with decent budgets and rich consortiums.
    Apply
  • Account Manager - Electronics Production

    We are developing and delivering modern technologies that are crucial for the space industry, science and other important sectors of economy. At the same time we are very proud that our satellite platform same as quantum computers environment found great interest already.

    Advanced electronics manufacturing is one of our pillars. Delivering mostly to: space, automotive and medical sector worldwide, we would be more than happy to onboard experienced Sales Manager who  will boost our results and help us to find new, perspective partners.

     

    Responsibilities:

    • Electronics manufacturing sales strategy execution ;
    • Strategy development (together with the Chief Business Officer);
    • Achievement revenue and margin targets;
    • Onboarding new partners / customers (APAC, EMEA, LAD, NA);
    • Close cooperation with the Marketing and Communication division (campaigns);
    • Influencing, challenging and working with sales management and sales teams, as well as internal contacts to assist in complex enquiries;
    • Taking ownership of customer’s needs and issues;
    • Proactive building customer relationships through influencing and negotiating; creating an environment conductive to generate full account revenue potential;
    • Prioritizing activities based on best return on investment for time and resources;
    • Reporting – Pipedrive CRM.

     

    Our requirements:

    • Good knowledge of the electronics market (key actors and institutions worldwide);
    • Minimum 2 years electronics manufacturing sales;
    • Engineering background;
    • Fluent in English.

     

    Apply
  • Inżynier Elektronik

    Zakres obowiązków: 

    • Projektowanie i analiza elektronicznych układów cyfrowych i analogowych;
    • Projektowanie i uruchamianie wielowarstwowych obwodów drukowanych(PCB);
    • Uruchamianie i testowanie układów prototypowych;
    • Udział w procesie projektowym nowych urządzeń elektronicznych i modernizacja już istniejących;
    • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
    • Opracowanie dokumentacji technicznej.

    Nasze wymagania: 

    • Wykształcenie techniczne – elektronika, automatyka, mechatronika lub pokrewne;
    • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
    • Umiejętność projektowania układów elektronicznych w tym wielowarstwowych obwodów drukowanych (PCB) dla szybkich sygnałów (100M-1Gbit, 4-10 warstw);
    • Doświadczenie w projektowaniu urządzeń mixed-signalsw szczególności z FPGA, jak i z  mikrokontrolerami, przetwornikami ADC, pamięciami zewnętrznymi;
    • Doświadczenie w projektowaniu zasilaczy impulsowych oraz przetwornic DC/DC;
    • Dobra, praktyczna znajomość elektroniki analogowej i cyfrowej;
    • Doświadczenie w przygotowaniu projektu do produkcji, wraz z dokumentacją montażu.

     Mile widziane: 

    • Znajomość układów FPGA;
    • Znajomość technik ochrony układów elektronicznych przed radiacją;
    • Umiejętność projektowania układów procesorów działających w gorącej redundancji;
    • Znajomość standardu SpaceWire;
    • Znajomość systemów kontroli wersji (np. GIT, SVN);
    • Biegła umiejętność lutowania komponentów SMD, przeprowadzania napraw i wprowadzania modyfikacji w trakcie uruchamiania/prototypowania urządzenia;
    • Umiejętność logiczne myślenia i wyciągania wniosków;
    • Praktyczna znajomość programu AltiumDesigner (16-19);
    • Znajomość programów do symulacji obwodów elektronicznych: LTspice;
    • Podstawowe umiejętności programowania w C oraz debugowania mikrokontrolerów;
    • Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi i efektywnego planowania oraz wykonywania testów;
    • Znajomość tematyki kosmicznej, w szczególności projektowania elektroniki dostosowanej do warunków środowiskowych spotykanych w misjach kosmicznych;
    • Znajomość zagadnień EMI/EMC;
    • Czynna umiejętność posługiwania się dokumentacją angielskojęzyczną;
    • Umiejętność pracy w zespole.

     

    Apply

Internships and apprenticeships

Our program is aimed at students from every year of study. Depending on individual needs and availability, we can offer internships and apprenticeships in various periods throughout the year.

Why us?

  • We offer paid internships at the Company’s head office,
  • You will learn about the Company’s structure, culture, and the nature of the space industry,
  • You will gain valuable experience and knowledge that will help you advance your career,
  • You will be assigned a mentor, who will introduce you to the Company and the team, give you tasks and offer support in solving more challenging problems,
  • A large number of our interns stay with us and start working at Creotech Instruments after graduation.
Send us your CV
img2
pexels-photo-5668870-1
Join Creotech Instruments

If we inspired you and you think that you would be a good fit at Creotech,
submit your CV.
Applications are accepted all year round.

rekrutacja@creotech.pl
ico_newsletter Subscribe to receive latest news:
ico_newsletterThank You!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.